czwartek, 27 lutego 2014

Zjedz pączki, spal boczki!

Tłusty czwartek to dzień, w który większość z nas ulega pokusie smacznych pączków. Niestety ta chwila przyjemności dodaje nam od 250 do 400 mało korzystnych dla organizmu kcal!
Dużo osób, zarówno z mojego otoczenia jak i na sporej ilości blogów, narzeka na swoje boczki, tzw. muffin top (gdyby ktoś nie wiedział skąd wzięła się ta nazwa, w ostatnim filmiku znajdziecie wytłumaczenie:) ). Ja również chciałabym się ze swoimi rozstać, więc po chwili słodkiej przyjemności zabieramy się za ćwiczenia! Mam nadzieję, że do mnie dołączycie :) Poniżej zamieszczam przykładowe ćwiczenia na tę partię ciała.



Rusz się z Beti


"Tiffoczki"

Kill muffin top with Cassey

No more muffin top

Workout with Spankie


Wszystkie z nich sama wypróbowałam. Jedne są prostsze, drugie wymagają od nas większego wkładu fizycznego, ale w końcu wszystko jest dla ludzi. Najbardziej lubię ćwiczyć z filmikiem "No more muffin top", po prostu ta dziewczyna mnie przekonuje haha:) Najbardziej energiczny jest chyba trening z Tiffany, pozostałe są bardziej statyczne, zdecydowana większość ćwiczeń w wersji leżącej.

Zwalczacie boczki? A może znacie jeszcze inne ćwiczenia na tę partię ciała, które są według Was warte polecenia? Piszcie, z przyjemnością je tu wrzucę i sama wypróbuję!

A na koniec przyznajcie się, z iloma pączkami dzisiaj "przegraliście"? ;)

37 komentarzy:

  1. Uwieeelbiam ćwiczenia na boczki c: Bardzo lubię te od XHIT Daily, ale z największą chęcią wypróbuję też te. A ja jeszcze nie zjadłam żadnego pączucia, moja mama co roku robi domowe i dopiero jest w trakcie produkcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po dzisiejszym dniu na pewno się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze nie jadłam pączków :D czekam na dostawę :) ćwiczenia na pewno się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze z żadnym!:) oooj.. to też jest moja zmora! Ja pokochałam Tiff, chociaż jeszcze nie wypróbowałam pozostałych:)

    OdpowiedzUsuń
  5. drugi filmik to chyba nie jest Mel B ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za poprawę! początkowo miałam dodać oba filmiki i w końcu nie usunęłam podpisu :)

      Usuń
  6. Ja już zjadłam pączusia i widzę,że to nie koniec,bo prezes kupił kilka kartonów ://// Wypróbuję te ćwiczenia z przyjemnością ;)
    Miłego dnia

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja po kilkumiesięcznym okresie przerwy wróciłam do ćwiczeń! Dzisiaj niestety obowiązki nie pozwolą mi na trening ale jutro dam z siebie wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To fakt boczki to prawdziwa zmora :( Dzisiaj 2 pączki i nic więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. JA juz zjadlam dwa na sniadanie zobaczymy co bedzie dalej ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja za pączkami nie przepadam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie fajniutkie ćwiczenia ;) chętnie skorzystam z nich :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jeszcze jadlam :) ale za to walcze dzis z zakwasami ale boli :/
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tak, przyda się, bo już dwa zjadłam ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. mi się takie ćwiczenia przydadzą i bez jedzenia pączków :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja boczków na szczęście nie mam, ale i tak dzisiaj poćwiczę, bo 4 pączki za mną:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Za mną 3 pączki .. no i przydałoby się zrobić ćwiczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na szczęście nie mam boczków, ale ćwiczenia chętnie wykorzystam :)

    fabrykaszczesciaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Błagam o więcej takich postów z filmikami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję! Właśnie tego potrzebowałam dziś :D

    OdpowiedzUsuń
  20. dzisiaj te ćwiczenia się bardzo przydadzą!haha:)

    OdpowiedzUsuń
  21. hah:) tiffoczki na pewno dziś zrobię:) w końcu pochłonęłam aż 3 pączki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja chyba musze wziąć się ostro za ćwiczenia ... wsunęłam dzisiaj 4 pączki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zjadłam dziś 1 pączka i jestem już po wieczornych ćwiczeniach :)

    Pozdrawiam ;*
    juliett-ofc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ja zjadlam tylko jednego :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nic nie przegrałam, wybrałam świadomie jednego ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podziwiam Cię za wytrwałość :D Ja akurat chciałabym przytyć... :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Super te cwiczenia, z pewnoscia sie przydadzą. :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Wczoraj spalałam z Jillian Michaels ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne ćwiczenia :)
    postaram się zrobić kilka, ale z moim pooperacyjnym kręgosłupem
    to nie jest prosta sprawa :/
    są jakies ćwiczenia gdzie nie nadwyręża się kręgosłupa?
    co do paczków zjadłam pięć :)
    pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. ja tylko jednego :) a potem od razu poszłam go spalić na fitnessie :)
    odrobina przyjemności jeszcze nikomu nie zaszkodziła, a nie można znowu rezygnować ze wszystkiego co dobre, bo wtedy praca nad sylwetką zmienia się w katusze! :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

  31. Cześć:)

    Chciałbym Cię serdecznie zaprosić do rejestracji na forum skierowanym szczególnie do blogerów, gdzie możesz się dzielić swoją wiedzą i wsparciem:
    www.twojasylwetka.cba.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Osobiście ćwiczę z Tiffany i bardzo ją polecam. Jej ćwiczenia mogą wydawać się dziwne, ale są bardzo efektowne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cassey zrobiła też świetny filmik związany z Love Handles Challenge. Jedno w miarę proste ćwiczenie powtarzane seriami naprawdę pomaga. Robiłam o tym niedawno notkę. Sprawdź, jeśli chcesz :)

    http://nutnats.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń