niedziela, 5 stycznia 2014

Callanetics 4/8 - ćwiczenia na pośladki i biodra

Dzisiaj wyczekiwany przeze mnie samą post na temat wyszczuplenia bioder i ujędrnienia pośladków ;) Autorka ćwiczeń zapewnia, że dzięki tym ćwiczeniom biodra się zwężą, pupa zmniejszy i uniesie oraz napną się wewnętrzne powierzchnie ud, przez co z czasem nie poznacie własnej figury!
Reasumując: zestaw ten odpowiada za wąskie uda (w końcu coś na nie!) i ładnie ukształtowane pośladki.



"Widziałam różne sztuczki i ćwiczenia, które niby pomniejszały siedzenie. Jogging, aerobik, pływanie, trening siłowy - cały ten kram. Może i jest to skuteczne dla szesnastolatek, ale kiedy ciało powoli traci moc, żadne bieganie po lesie czy podrygiwanie w rytmie disco nie zatrą śladów czasu. Konieczne są środki bardziej drastyczne: głębokie kontrakcje. Trochę napinania i rozluźniania mięśni pośladków to nie wszystko, to zaledwie przygotowanie i nic więcej."

Na zdjęciu widzimy idealną linię siedzenia - poniżej stawu biodrowego. Jeśli Wasza pupa zwisa poniżej tej linii to znaczy, że czas najwyższy wzmocnić mięśnie ;)

Zapoznajcie się z ĆWICZENIAMI NA BIODRA I POŚLADKI

Muszę Wam powiedzieć, że w końcu znalazłam to, czego szukałam ;) Marzę o wyszczupleniu ud i wierzę, że z tym zestawem ćwiczeń uda mi się to osiągnąć :)
Jak sądzicie?

56 komentarzy:

  1. Ja też marzę o wyszczupleniu ud, na razie wykonuję ćwiczenia Mel B ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo.. Może i wezmę się za swoje pośladeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś ćwiczyłam callanetics, dzisiaj zdecydowanie wolę mocniejsze treningi :) Trzymam kciuki! powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry wpis, chyba skuszę się na te ćwiczenia, bo zależy mi na smukłych, zgrabnych udach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo! nareszcie! z utęsknieniem oczekiwałam na ten post!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjne!!! koniecznie musimy spróbować ;)
    buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. ja akurat szukam czegos na utycie nóg, wiec nie skorzystam :D od jutra zaczynam wyzwanie na spalanie, a potem buduje mase miesniową :D moze do cwiczen na spalanie dorzuce obciazenie, zobacze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja bym wolała większe pośladki, te ze zdjęcia są strasznie płaskie! :D
    Na uda i pośladki polecam MC i przysiady - koniecznie z obciążeniem. Efekty już po 2 tygodniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym komentarzem:) Trochę mała ta dupka na zdjęciu ;))
      U mnie też najlepiej działają MC, przysiady, oraz wykroki.

      Usuń
  9. przyda się na lżejszy dzień:):)ćwiczymy pośladki!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne ćwiczenia, chyba się na nie skuszę ;)
    http://daaria-daaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Skorzystam,bo wiosna tuż tuż i ta partia ciała musi być wyrobiona ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ćwiczyć na pośladki :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. chętnie skorzystam :D

    http://diamond-life-healthly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja wlasnie wole z filmikami niz w grupie na zajeciach, kazdy patrzy jak sie poce i czy dokladnie wykonuje :D (u mnie na zumbe przychodzily osoby ktore mialy innym za zle ze sie przykladaja do cwiczen) pozatym czasem krzyze podczas treningu, piszcze albo cos innego :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze z ćwiczeń wydaje się trudne (dla nierozciągniętych). No i problem z drążkiem w domowych warunkach... Tak się składa, że tej partii ciała prawie nie poświęcałam uwagi, może poza jednym wyzwaniem, zresztą nieukończonym z powodu wyjazdu do rodziny, gdzie moje dobre chęci diabli wzięli - mówię o przysiadach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również chciałabym mieć szczuplejsze uda, puki co ćwiczę z Chodakowską i Mel B;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też marze o szczypłych udach...:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam to samo niestety, nawet jak byłam szczuplejsza i moja figura była niby ok- to zawsze przeszkadzły mi moje udka. Trudno jest zgubić tłuszczyk w tym miejscu,ale w końcu stwierdziłam że mam taką budowę i tak musi zostać. Skorzystam z tych ćwiczeń;).
    A szampon Biowax naprawdę watro wypróbować.
    Dziękuję za odwiedziny
    Dodaję do obserwowanych
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny blog ! napewno poćwiczę ! :* również obserwują i tu i na insta :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę spróbować ! :)
    Może wspólna obserwacja ?
    Jeśli tak to daj znać ;)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej! Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i tak miłe słowa! ;)) Widzę, że mogę u Ciebie znaleźć ciekawe informacje dotyczące poprawy figury, którą cały czas staram się jakoś ulepszać ;)) Bardzo fajny wpis i na pewno przydatny, szczególnie, że jeszcze kilka miesięcy i przyjdzie chodzić w bikini ;)) Również obserwuję! ;))

    Buziaki i uściski,
    Marentora :)
    www.marentora-everdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuje za odwiedziny mojego bloga ! Również obserwuje bo taki blog jak Wasz zdecydowanie mi sie przyda <3 buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  23. ja ostatnio cwicze z Mel B ;) 10 minutowe ćwiczenia na pośladki:) Dodaje do obserwowanych i pozdrawiam ciepło Ala!

    OdpowiedzUsuń
  24. Super tematyka bloga :) będą wpadać częsciej
    Zapraszam do mnie http://femmfashion.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakochałam się w twoim blogu! :) Zaczynam ćwiczyć ;)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. super blog, ciekawe posty
    pytałaś o obserwację, ja już☮
    http://about--everything--and--nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana, wystarczy że wytrwasz miesiąc i zauważysz poprawę, callanetics faktycznie idealnie kształtuje ciało. Ćwiczenia są co prawda diabelnie nudne, ale idzie wytrzymać :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja niedawno zaczęłam robić przysiady, 30-dniowe wyzwanie, zobaczymy co z tego wyjdzie :D

    ps: obserwowanie, za obserwowanie? ja już, proszę o odp na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Motywujecie do działań ; )
    Obserwuje i będzie mi bardzo miło jeśli odwiedzisz mojego bloga i zrobisz to samo ; )
    http://blummm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Też muszę zacząć pracować nad swoimi udami ;)
    Zapraszam do mnie :) http://skinnymadame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję za komentarz u mnie. Ja jestem strasznym leniem i chociaż zdrowo się odżywiam, zimną nie mogę zmusić się do ćwiczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dla mnie uda i pośladki to tylko z Mel B. Ale może czas przejść na coś innego? Kurczę, tyle ćwiczeń i nie wiadomo co wybrać. :D

    OdpowiedzUsuń
  33. też chyba zacznę ćwiczyć :D ja już, teraz Ty ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam nadzieję, że osiągniesz sukces w tym temacie :) Pewnie, że obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję za odwiedziny i obserwację. Również dołączam do obserwatorów.
    A przy okazji dzięki za post. Wezmę się za te ćwiczenia, bo gdzieś czytałam, że już po10 godzinach ich wykonywania jest się całkiem nową osobą. :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię ćwiczenia na pośladki z Mel B , z filmikiem łatwiej się ćwiczy
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyszczuplenie ud to nie lada wyzwanie dla kobiet jak i mężczyzn, ale przy odpowiedniej diecie i ćwiczeniach, każdy osiągnie cel. Zapraszam, również na mojego bloga o odchudzaniu inspiracji i motywacji do sportu.

    OdpowiedzUsuń
  38. Myślę, że da radę z tymi ćwiczeniami, aczkolwiek trudno jest wyszczuplić uda.

    OdpowiedzUsuń
  39. Pewnie, że się uda. Życzę powodzenia, ważne, że masz motywację, to już połowa sukcesu.

    OdpowiedzUsuń
  40. kurczę ja też muszę pomyślec nad jakimiś konkretnymi ćwiczeniami :)
    pozdrawiam :))
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowny wpis, bo to coś dla mnie :) od razu dodaje do obserwowanych, bo będe czestym gościem na waszym blogu :) pozdraiwam ciepło i trzymam za was jak i za siebie kciuki , kiniaxall.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dzięki za podpowiedź! Super jest ten wpis. Bardzo fajnie napisany. Dodaję Cię do mojej listy najlepszych blogów o tematyce lifestylowej i zdrowia - blogilifestylezdrowie.blogspot.com. Liczę na więcej ciekawych wpisów. Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  43. no no będę musiała się bardziej przyjrzeć tym ćwiczeniom. Ciekawy blog !! :)
    Zapraszam do wzajemnej obserwacji:) www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Moja pupcia nie zwisa aż tak nisko ale ćwiczenia na pewno się przydadzą. Szczególnie że ostatnio zawitał cellulit.
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Znajac moja motywacje pocwizyła bym 5 dni i dość :D
    Ale sprubuje :D
    może zaobserwujemy swoje blogi:)-Daj znać u mnie
    http://silence--of--the--mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Hah ja mam słabą motywację, więc nie wiem co z tego wyjdzie xd

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. A ja mam jakieś dziwne uda:) Bo jakoś nie chcą się wyszczuplić pomimo prawie rocznych starań. Choć Mama powiedziała mi dziś, że mi zeszczuplały;-) W KOŃCU! ja jeszcze nie widzę tego, ale mam nadzieję, że to kwestia czasu

    OdpowiedzUsuń
  48. Łapcie coś ode mnie - piłka rehabilitacyjna FITSPIRE. Ta piłka niejednej pani uratowała skórę. Szczególnie polecam osobom nieśmiałym, bo można z nią ćwiczyć w domku :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Musze potwierdzić że wykonywanie ćwiczeń w sposób w miarę regularny co najmniej dwa tygodnie już daje widoczne efekty. Genialnie to poprawia sylwetkę na całym ciele a nie tylko nogach. Także można dla urozmaicenie zobaczyć jeszcze takie ćwiczenia http://www.open-youweb.com/trening-na-wewnetrzna-strone-ud/ tylko że po niektórych ostrzegam że można mieć zakwasy. A może ktoś zna jakieś sprawdzone ćwiczenia ma wyszczuplenie tali?

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja na uda i pośladki wykonuję takie ćwiczenia: http://www.jestemfit.pl/artykuly/trening/%C4%87wiczenia-na-uda-jak-wyszczupli%C4%87-masywne-nogi Plusem jest, że nie trzeba do nich sprzętu, a z tym u mnie słabo. Chociaż musze je sobie czymś urozmaicić, bo codziennie te same ćwiczenia wiadomo, że się nudzą.

    OdpowiedzUsuń