czwartek, 19 czerwca 2014

Ćwicz z Kasią Wysocką - KONKURS!

Hej Kochani :) Tak, tak, długo nas tu nie było. Nie myślcie sobie, że o Was zapomniałyśmy! Niebawem tu wrócimy, znów będziemy się z Wami dzielić naszą zdobytą wiedzą, ciekawostkami i elementami z naszego fit-życia, ale moje ostatnie ciągłe odwiedziny u lekarzy i (od jutra) pobyt w szpitalu oraz kolejne sesje, egzaminy i inne "natręctwa" związane ze studiami Joanny skutecznie nam to uniemożliwiają...

Ale jako że i Wy w tych ciężkich chwilach ciągle tu zaglądacie i na co dzień w ćwiczeniach wciąż po drugiej stronie ekranu towarzyszy mi niezastąpiona Kasia Wysocka, o której już tu wcześniej pisałam, mamy dla Was konkurs! Wydawnictwo CHIC przekazało nam 3 płyty dla naszych czytelników! ♥


TRENING FUNKCJONALNY Z KASIĄ WYSOCKĄ < krótki opis i moja recenzja powyższej płyty, jeśli ktoś jeszcze o niej nie słyszał :)

Zasady konkursu:
1. Zostań obserwatorem naszego bloga.
2. Polub fanpage "Ćwiczę z CHIC"
3. Co motywuje Cię do osiągania wyznaczonych przez siebie celów?
4. Jak powinien wyglądać idealny trening?

Zgłoszenia przyjmujemy do 27.06 do godziny 23:59 - zrób sobie prezent na pierwszy dzień wakacji! :) Wygrywają 3 osoby.



Zgłoszenia:
1. Obserwuję jako:
2. Lubię jako: [Imię i I litera nazwiska/Nazwa strony]
3.
4.
5. email:

Powodzenia! :)


Wyniki
Prosimy o kontakt mailowy osoby, które wygrały:
-> Barbara Ł. (bilo***@gmail.com)
-> Patrycja (patrycja****@gmail.com)
-> Kasia (its.superheroes.****@gmail.com)

A jeśli komuś bardzo zależało na płycie, a nie udało się jej wygrać - prosimy także o kontakt, pierwsza osoba dostanie od nas miłą propozycję! ;)

Gratulujemy wygranym i życzymy przyjemnych ćwiczeń! ♥

25 komentarzy:

  1. Oj niestety nie skorzystam, ale innym życzę powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 Pola
    2 Pola D
    3 do działania motywują mnie naoczne rezultaty. Spotkani ludzie,
    Którzy swoją przygodę z fitnessem traktuja juz jak oddychanie, ktore jest odruchem bezwarunkowym :)
    4 idealny trening to ten, w którym angażujemy wszystkie partie ciała i po którym czujemy satysfakcję i radość :)
    5 pola.milicz@gmail.com

    Ciesze sie ze sie odezwalyscie!:) tez mnie ostatnio troszeczke brakowało ale po rozpoczęciu wakacji wykorzystuje swój wolny czas do granic mozliwosci:)

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja nie slyszalam o Kasi Wysockiej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie dlatego umieściłam odnośnik do postu, w którym o niej pisałam, więc nie rozumiem po co ta informacja... ;)

      Usuń
  4. Obserwuję jako: basia bbb
    2. Lubię jako: Barbara Ł.
    3.Moja motywacją jest ogólne dobre samopoczucie. Zawsze ćwiczę dla siebie, nigdy dla innych. Nie dla efektów wizualnych lecz dla mojego zdrowia. Oczywiście dobrze jest mieć szczupłe, jędrne ciało i wyglądać na zadbaną - to dodaje pewności. Przez 3 lata byłam chora na kręgosłup i ćwiczenia fitness mnie wyciągnęły z choroby. Chyba nigdy nie przestanę uprawiać sportu, to dla mnie prawdziwe wybawienie, ucieczka od choroby, sposób na życie.
    4.Mój idealny trening to oczywiście ten dostosowany do moich możliwości. Nigdy nie ćwiczę na siłę, to ma mi dawać radość i dobrze by było sobie przy tym nic nie uszkodzić, w sensie bez kontuzji zakończyć trening. Przy różnych niedyspozycjach ze stawami i kręgosłupem nie zawsze to jest proste. Ale grunt to się nie poddawać. Walczyć o zdrowie każdego dnia, małymi kroczkami do przodu.
    5. email: bilosiu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie nadaję się do ćwiczenia przed TV, ale świetny konkurs!!! Inni na pewno skorzystają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwuję jako: Keep Dreams Close
    2. Lubię jako: Keep Dreams Close
    3. Motywują mnie przede wszystkim sukcesy jakie osiągam. Widzę, że to co robię ma sens i działa. Trochę pracy, a efekt murowany.
    4. Idealny trening to dopasowany do konkretnej osoby. Ma przede wszystkim sprawiać radość, ale też przynosić efekty. Nie może być za łatwy, ale nie powinien też wykańczać. Poprzeczka powinna być postawiona na odpowiednim poziomie :)
    5. email: keepdreamsclose.kontakt@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta płyta jest rewelacyjna. Moja koleżanka ją ma i bardzo chwali. Co prawda efektów jeszcze nie widać, ale dopiero co zaczęła trening ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję jako: Joanna K.
    2. Lubię jako Joanna K.
    3. Motywują mnie dobra muzyka, słowa najbliższych, którzy mówią, że zawsze dam radę i efekty :-)
    4. Najlepszy trening to ten, w którym dałam z siebie milion % i ten, kiedy mi się nie chce a jednak wstaję, ćwiczę i wiem, że było warto :)
    5.mail: krzewskajoanna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuję jako: Marta W
    2. Lubię jako: Marta W
    3. Motywuję mnie mój mąż. Jego słowa działają na mnie tak, że chce ćwiczyć i być sprawniejsza, szczuplejsza. Nie dla niego, nie dal siebie, tylko dla nas
    4. To trening, który jest przynajmniej 4 razy w tygodniu po 1 godzinie. Taki, z którego wychodzą zlana potem, z "bananem" na twarz i już nie mogę doczekać kolejnego :)
    5. email: martusia.wos@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Obserwuję jako: Magdalen Pasek
    2. Lubię jako:Magdalena Pasek
    3. Motywuje mnie mój chłopak, który dzielnie trzyma za mnie kciuki, kiedy leje się pot ze mnie podczas cwiczeń :) Mówi, że każda kropelka potu powiększa jego uśmiech o cm :P
    4.Najlepszy trening to taki, który komponuje sama(uwielbiam wybierać ćwiczenia z gazet i komponować je w jeden trening-to jest to!
    5. email: madzikpase@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję jako: Dorota Kalkowska
    2. Lubię jako: Dorothy A
    3. Do ćwiczeń motywują mnie różne funpage organizujące ćwiczeniowe wyzwania, chęć atrakcyjnego wyglądu i podobania się samej sobie, walka ze sobą i swoim odwiecznym leniem a także udowodnienie sobie, że mogę więcej :)
    4. Najlepszy trening to taki, który sprawia, że jesteśmy szczęśliwe, robimy go z przyjemnością, nie jest monotonny lecz różnorodny, trenerka jest bardzo motywująca a ćwiczenia są dostosowane do naszego poziomu, najlepiej jak możemy wybrać sobie poziom trudności :)
    5. email: dorisek16@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli tylko ktoś ma motywację do ćwiczeń w takiej formie, to będzie super sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwuję jako: kkasia12345
    2. Lubię jako: Kasia K.
    3. Największą motywacją są dla mnie znajomi, którzy niestrudzenie dodają mi energii i pozytywnego kopa, aby działać. Motywacja to dla mnie nie tylko wyobrażanie sobie "jak by to było gdyby", ale radość z tego co robię, radość że jestem w tym miejscu i czasie, w jakim chciałam być. Że jak już zaczęłam, to nie mogę tego tak po prostu skończyć jednym głupim czynem...
    4. Idealny trening to dobrze dobrane ćwiczenia, intensywność i posiłki. Aby przystąpić do ćwiczeń należy KONIECZNIE zaopatrzyć się w :
    * butelkę wody - która orzeźwi i doda sił,
    * ręcznik - który z pokorą zniesie wszystkie nasze złości i wchłonie siódme poty
    * wygodny materac - na którym będziemy mogły miękko opaść w chwilach zwątpienia
    Do tego dodamy jeszcze szeroki uśmiech, szczyptę poczucia humoru i odrobinkę zdrowego podejścia do siebie i bez obaw możemy zaczynać!
    5. email: kukowa@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję jako: oliwia wójcik
    2. Lubię jako: Oliwia W.
    3.Do wyznaczonych przez siebie celów motywuje mnie satysfakcja. Satysfakcja z tego ,że udało mi się pokonać to co pragnęłam. Motywacja jest dla mnie bardzo ważna. Gdyby nie ona za pewne byłabym jeszcze bardziej leniwa niż jestem. Bardzo lubię pokonywać swoją granicę wytrzymałości . Lubię poczuć tę chwilę ,gdy uświadamiam sobie ,że właśnie pokonałam swój rekord . Oprócz tego do ćwiczeń motywuje mnie spojrzenie w lustro. Gdy na nie patrzę dostrzegam to co muszę udoskonalać i to co muszę poprawiać. Mimo ,że nie jestem doskonała , bardzo podobam się sobie .
    4.Idealny trening ,to taki ,gdy wykona się wszystkie zadane sobie ćwiczenia , bez żadnego bólu ,robiąc to z przyjemnością. Trening powinien dawać nam satysfakcję , że jeszcze trochę poświęcenia i dotrzemy do ideału ,do tego co sobie postawiłyśmy za punkt docelowy. Trening powinien być dostosowany ,do nas ,do naszych możliwości.Nie musi być on codziennie taki sam ,można codziennie dodać kolejne ćwiczenie . Taki trening można znaleźć w internecie ,w książkach ,gazetach ,a nawet w filmach. Nie musi być koniecznie taki sam jak podany ,zawsze można dodać coś od siebie :)
    5. email: oliwia1724@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Obserwuję jako: Patka
    2. Lubię jako: Patrycja K.
    3. Moją największą motywacją są osoby, które osiągnęły już cele do których sama dążę. Kiedy patrzę na nie lub chociaż na ich zdjęcia i mogę z czystym sumieniem powiedzieć "też tak kiedyś będę!" daje mi to jeszcze większego kopa :)
    4. Idealny trening powinien przede wszystkim sprawiać przyjemność, pomimo tego że jest bardzo wyczerpujący. Powinniśmy po nim czuć sportowe endorfiny i satysfakcję, że są efekty naszego działania i poświęconego czasu.
    5. email: patrycjakrol@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Obserwuję jako: Mistique Surname
    2. Lubię jako: Aneta K.
    3. Pierwszy raz motywację znalazłam podczas tegorocznego biegu. Tylu spoconych, zmęczonych i śmierdzących ludzi jeszcze nigdy w życiu nie widziałam. :D Ale najlepsze było to, że oni wszyscy byli tacy szczęśliwi! Myśl o tym zdarzeniu strasznie mnie motywuję, bo za rok też chcę przebiec te 10 km i być zadowolona z siebie. Kolejną osobą jest Ewa Chodakowska. Ta kobieta jest rewelacyjna. Tyle pozytywnej energii w takiej małej, ale za razem wielkiej osobie. Śledzę jej fanpage na facebooku i czytając codziennie to co piszę chce mi się ćwiczyć i zdrowo odżywiać. Próbować nowych rzeczy. Dodatkowo prowadzenie bloga to kolejny motorek napędowy. Dużo tego! ^^

    4. Mój trening nie jest nigdy strasznie męczący, ale wiem, że dzięki niemu robię małe kroczki w stronę celu. Zazwyczaj biegam, 4 razy w tygodniu, czasem włączę płytę Ewy albo innego fitness trenera. Najpierw robię sobie rozgrzewkę, powolutku tak żeby potem mnie nic nie bolało, następnie albo ćwiczę z płytą, albo idę biegać jak mam napisane w planie treningowym. Obecnie biegam 2 minuty i 4 minuty marszu x5 (ale to dopiero 2 tydzień zmagań :) ). Na sam koniec po powrocie do domku się rozciągam i biorę pachnący prysznic. To jest mój idealny trening. Nie mam po nim zakwasów, pocę się zawodowo, ale mam taki ubaw i tryskam pozytywną energią jak nigdy wcześniej.
    Ale się rozpisałam! Mam nadzieję, że nie za długi ten opis i się nie zmęczycie czytając. :D
    5. E-mail: mistique.blog@gmail.com
    Buziaczki! ;*

    http://breathdreambe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Obserwuję jako: Ewa Janicka
    2. Lubię jako: Ewa Janicka
    3.Moją największą motywacją jestem ja sama. Gdy widzę jak reaguję na treningi, są dla mnie jak dopalacze. Tryskam energią, chcę żyć pełnią życia. Endorfiny to jest to co kocham!
    4. Dla mnie idealny trening powinien wyglądać tak :
    Najważniejsze ! Rozgrzewka ! (trzeba dbać o siebie, ale także uważać żeby nie przedobrzyć). Cardio dające w kość... Dalej ABS, poślady, pompki, PLANK (obowiązkowo). Ćwiczenia rozciągające i na koniec rozluźniające.... <3
    Wymiennie na:
    Rozgrzewka trucht 2 km, bieg 5/8km. ;) Uwielbiam!
    5. email: eewka20@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  18. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Obserwuję jako:OlusiaR88
    2. Lubię jako: Olga R.
    3. Dla mnie największą motywacją jest moje samopoczucie! Kiedy przybywa mi kilka kilogramów za dużo, czytaj kiedy zatracę się w diecie mojego lubego (zwłaszcza zimą!) który jest pokarmowym odkurzaczem a ma to szczęście że jego przemiana materii jest na baterie duracel jak jak to mówię ;) to wtedy czuję się źle sama ze sobą.. Jestem ociężała, nie mam energii nie chce mi się nic.. Długo w takim stanie nie potrafię wytrzymać więc spontanicznie wraz z kurami wstaje ubieram dres, na uszach MP3 i idę pobiegać. Zawsze u mnie od tego zaczyna się aktywność, to daje mi kopa, dodaje energii i wtedy to już nic mnie nie zatrzyma! Codziennie wprowadzam do harmonogramu jakieś ruchliwe zajęcie które dają mi mnóstwo radości!
    Kiedy udaje mi się zrzucić zbędny zimowy balast wiosną i latem korzystam z pięknej pogody i duużo ruchu na świeżym powietrzu! Uwielbiam jazdę na rolkach, rowerze, grę w badmintona... Mój dobry humor i endorfiny są dla mnie najlepszą motywacją! :)))
    4.Idealny trening? Coś co daje przyjemny wycisk ;) Coś co bardzo lubię robić i daje mi mnóstwo radości :) Dla mnie idealnym treningiem jest 1,5h gra w badmintona z moim ukochanym! Daje mi to taki wycisk że szok, ale jednocześnie grając czuję taką radość której opisać się nie da! Jest to połączenie przyjemnego z pożytecznym :)
    5. email:hip-ola@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Kasia
    2. Kasia Zając
    3. Właściwie to we wszystkim szukam motywacji :D począwszy od zwykłego batonika: stoję przed nim w sklepie i słyszę jak mnie woła "KUP MNIE I ZJEDZ TAK SZYBKO JAK TYLKO POTRAFISZ!!" po czym włącza się mój rozum i mówi "o nie nie, tego pana nie wpuszczamy", albo ostatnio moją największą motywacją były wakacje - każdy chciałby godnie prezentować swoją figurę podczas upalnych dni ;) Dodatkowo na pewno muzyka i też osiągnięcia innych - mega motywujące ;) jak widzę, że ktoś podjął walkę i mu się udało, to od razu chce się zdobyć to samo. Oczywiście nie mogę pominąć bliskich osób, ich wsparcie też jest bardzo ważne, ale to oczywista oczywistość ;)
    4.To taki trening, który daje porządnego kopa, po którym się umiera i nie można wstać z łóżka. I o ironio dopiero wtedy się czuje, że żyje i wykonało się kawał dobrej roboty :D Satysfakcja gwarantowana
    5. its.superheroes.time@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Obserwuję jako: dobiezka
    2. Lubię jako: Marta Dob.
    3.Jestem fitnessowym wariatem! Dwa lata temu podjęłam NAJLEPSZĄ decyzję w swoim życiu, odnalazłam drogę, która powoduje, że jestem szczęśliwsza. I szczuplejsza. Zaczęłam WALCZYĆ o siebie. Czuję się zdrowo oraz atrakcyjnie. Obecnie dzień bez jakiejkolwiek aktywności fizycznej jest dla mnie dniem straconym. Moja miłość do sportu jest NIESKOŃCZONA. To sport zmienił mnie nie tylko zewnętrznie, ale również wewnętrznie. Zmierzenie się z morderczym treningiem uświadamia mi, że nie ma dla mnie rzeczy NIEMOŻLIWYCH. Bieganie dodaje uśmiechu i daje niesamowity zastrzyk energii! Jak się chce to można wszystkiego dokonać nie tylko w sferze fizycznej, ale również w naszym życiu na co dzień. Aktywność pomaga POKONAĆ własne słabości oraz WZMACNIA siłę charakteru. Rozładowuje stres oraz negatywne emocje. W przeszłości w takich sytuacjach opychałam się NIEZLICZONYMI ilościami słodyczy, co nie dość że doprowadzało do zwiększonych ilości tłuszczu na moim ciele, to poprawiało humor, ale tylko na chwilę. Po aktywności tak nie jest. Tutaj zyskuję ENERGIĘ na cały dzień, a uczucie szczęścia po treningu sięga zenitu. Bycie fit to stan ciała – efekt uboczny naszych wysiłków i zmagań, ale również stan umysłu, który dodaje 10000 % do pewności siebie, która przydaje się w życiu. To również nasze dobre SAMOPOCZUCIE oraz błogi stan po wysiłku. Bycie fit oznacza dociekanie oraz dokształcanie się w tym kierunku, ale także ZARAŻANIE innych swoją filozofią życia, którzy czasem już nie mogą na ten temat słuchać. Bycie fit to ZDROWIE na 100%. To eksperymentowanie w kuchni oraz przygotowywanie coraz to nowych zdrowych posiłków, których przyrządzanie sprawia mi niesamowitą frajdę. Bycie fit to również ta dobra strona EGOIZMU, ponieważ nie rezygnuję ze swojego ja oraz świadomie przeżywam swoje życie. Jestem wartością sama dla siebie, którą pielęgnuję każdego dnia. Uzależniłam się. Nie zrezygnuję. Moją motywacja do bycia fit są efekty i korzyści jakie takie życie daje naszemu organizmowi.
    4. Idealny trening = zmęczenie + endorfiny + czucie w mięśniach :D
    5. email: dobiezka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Trening Kaśki jest świetny. Merytorycznie, jakościowo i technicznie. Polecam i zapraszam również do mnie na treningi pure fitness;-))
    http://miejskifitness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń