niedziela, 16 października 2016

Koktajl bananowo-kokosowy

Bardzo prosty i szybki do zrobienia, a jednocześnie smaczny koktajl bananowo-kokosowy stał się ostatnio moim ulubieńcem. To był mój debiut z mlekiem kokosowym, którego naszukałam się naprawdę długo. Ważne, że było warto!

Do wykonania koktajlu użyłam:
• 1 banana
• 200ml mleka kokosowego
• sok z połowy cytryny (ew. pół łyżeczki kwasku cytrynowego)
• 0,5 łyżeczki cynamonu

Warto zwrócić uwagę na skład mleka kokosowego. W internecie znajdziecie mnóstwo porównań konkretnych marek, które pomogą Wam na wybór tego najlepszego, najzdrowszego i najsmaczniejszego :)



Przepis raczej nikogo nie zaskoczy. Banana obieramy ze skóry, kroimy na drobniejsze kawałki, dolewamy mleko kokosowe, sok z cytryny, posypujemy cynamonem. Wszystko miksujemy, najlepiej za pomocą blendera, do uzyskania jednolitej konsystencji.

Mleko kokosowe jest o wiele gęstsze niż zwykłe. Zmiksowany banan również ma gęstą konsystencję. Jeśli uzyskaną konsystencję ciężko będzie wypić, wystarczy dolać odrobinę wody i ponownie zmiksować.

Podsumowując składniki odżywcze:
Białko: 2,88g
Tłuszcze: 24,5g
Węglowodany: 38,8g
Kcal: 369kcal

Dane te mogą się nieco różnić w zależności od wybranego mleka kokosowego.


Może polecicie inne koktajle z użyciem mleka kokosowego? Chętnie spróbuję czegoś nowego, a i o świeże owoce teraz trudniej, więc pomysłów na nie mam zdecydowanie mniej. Czekam na inspirację :)


Smacznego!

35 komentarzy:

  1. Robiłam podobny koktajl - pyycha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Często piję takie koktajle z bananem, pychotka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. zainspiruję się Twoim przepisem, użyję zwykłego mleka bo mnie nie szkodzi

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mi zrobiłaś smaka, aż chyba go zrobię!
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To musi być pyszne :D. Chyba dzisiaj wypróbuję, żeby poprawić sobie humor w ten deszczowy, jesienny dzień :). Pozdrawiam
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Koktajl na pewno jest bardzo dobry! Muszę spróbować bo nigdy nie używałam mleka kokosowego :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio staram się często robić jakieś koktajle, więc chętnie dodam ten do mojego spisu ;)

    http://biale-pioro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam koktajle i ten na pewno spróbuję zrobić :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszności :) Uwielbiam taki koktajl :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeden z najlepszych koktajli jakie piłam. Naprawdę super, gorąco polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmmm wygląda przepysznie! :D


    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki koktajl to rewelacja. Uwielbiam zarówno kokos jak i banany!

    http://tabletkiodchudzanie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam pić koktajle, szczególnie w lato, kiedy nie bardzo mam ochotę na normalne posiłki! :
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad :* http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też lubię koktajle bananowe, ale jako, że mój mąż nie lubi kokosów dodaję zamiast nich trochę truskawek. Smaczne i zdrowe. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrowe koktajle, to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mniam !!

    Dodaję Cię do obserwowanych.
    Zapraszam do mnie http://cel50mniej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny przepis nie raz wykorzystany :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Tha sinn a 'toirt seachad ìocshlaint airson an leigheas de dhiofar duilgheadasan slàinte, le bhith a' cleachdadh dhrugaichean a chaidh a thoirt seachad agus gràn urrainn a leigheas an tinneas gu tur.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny przepis, jednak przepadam za słodszymi koktajlami. W takich sytuacjach pomocny jest erytrytol! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam tego typu przepisy! Proste i smaczne

    OdpowiedzUsuń
  21. Każdy koktajl jest przepyszny bez względu na to z czego jest zrobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Musi być przepyszny <3 aż muszę zrobić, wszystkie składniki mam, więc do dzieła ^_^
    Pozdrawiam TheDiize

    OdpowiedzUsuń
  23. Apetycznie wygląda! Koniecznie muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bardzo nie lubię smaku i zapachu kokosowego, jednak wygląda ten koktajl bardzo apetycznie, więc może być smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeżeli chodzi o picie warto wspomóc się w treningach odpowiednią wodą - my mamy w domu zamontowany filtr redox fitaqua - dający wodę wzmacniającą organizm oraz spowalniającą procesy starzenia się organizmu.

    OdpowiedzUsuń
  26. pycha

    http://skucinskablog.blogspot.com/2017/04/sesja-w-parku-przyjazn.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam mleko kokosowe w koktajlach :)
    Buziaki kochana,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń